موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 111
بازدید ماه : 434
بازدید کل : 80725
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 29 فروردين 1390برچسب:, :: 11:41 :: نويسنده : مرتضی عربي

 

 
بامداد 2 فروردین ماموران اداره آگاهي و مواد مخدر فرودگاه مهرآباد تهران به راننده يك دستگاه خودروي پرايد كه با سرعت بالايي در حال حركت در محوطه فرودگاه بود، مشكوك شدند و پس از متوقف كردن خودرو،
 

راننده جوان آن را دستگير و به مركز پليس منتقل كردند و در بازرسي بدني از وي، مقاديري مواد مخدر و حشيش و قرص روانگردان كشف و ضبط كردند.
 



مرد جوان به نام كاوه در بازجويي‌هاي پليسي گفت: مرا اشتباه دستگير كرده‌ايد. اجازه دهيد هرچه سريع‌تر خود را به گيت ورودي پرواز برسانم تا بتوانم با دختر مورد علاقه‌ام كه يك هنرپيشه آمريكايي به نام آنجلينا جولي است، ازدواج كنم!

به دنبال اين اظهارات، ماموران نسبت به رفتار وي مشكوك شدند و با احتمال اين كه مرد جوان دچار توهم ناشي از مصرف قرص روانگردان شده و خودروي وي دزدي است، به استعلام از اداره راهنمايي و رانندگي پرداختند كه معلوم شد، خودرو يك هفته قبل در غرب تهران به سرقت رفته است.

با به دست آمدن اين اطلاعات، مالك خودرو به مركز پليس فرودگاه مهرآباد تهران احضار شد و در مواجهه با كاوه متهم قرار گرفت و گفت: مرد جوان فرزند اوست و اصلا گمان نمي‌كرد كه وي خودرويش را به سرقت برده باشد.

پدر راز مرد معتاد را فاش كرد

ماموران به تحقيق از مرد شاكي پرداختند كه وي در اظهاراتش به پليس گفت: پسرم كاوه اعتياد داشت و علاوه بر مصرف حشيش، قرص‌هاي روانگردان هم استفاده مي‌كرد.

وي افزود: پسرم هفته گذشته پس از مصرف مواد مخدر و قرص روانگردان با من مشاجره كرد و با ادعاي اين كه هنرپيشه مورد علاقه‌اش در فرودگاه انتظار او را مي‌كشد، خانه را ترك كرد و هنگام عصر وقتي براي خريد از خانه بيرون رفتم، متوجه سرقت خودرو شدم و وقوع سرقت را به اداره پليس گزارش كردم.

اعتراف متهم

به دنبال اظهارات شاكي، كاوه متهم مورد بازجويي قرار گرفت و در اظهاراتش به پليس گفت: هر بار كه قرص‌هاي روانگردان را مصرف مي‌كردم، دچار توهم مي‌شدم و تصوير هنرپيشه زن خارجي را كه مورد علاقه‌ام بود، به خاطر مي‌آوردم كه به خواستگاري من پاسخ مثبت داده است.

روز حادثه هم پس از مصرف مواد و قرص‌هاي روانگردان، صداي دختر هنرپيشه را شنيدم كه از من مي‌خواست، براي ملاقات وي به آمريكا سفر و با او زندگي كنم.

به اين ترتيب، خودروي پدرم را به سرقت بردم و به سمت فرودگاه رفتم، اما ماموران مانع سفر من شدند و دستگير شدم.

بنا بر اين گزارش، با ثبت اين اظهارات، بازپرس شعبه يكم دادسراي عمومي و انقلاب فرودگاه مهرآباد تهران، متهم كاوه را با قرار قانوني روانه زندان كرد تا تحقيقات تكميلي از وي صورت گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: