موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 92
بازدید هفته : 134
بازدید ماه : 295
بازدید کل : 80586
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:24 :: نويسنده : مرتضی عربي

مرد «شيشه‌اي» كه در جنايتي جنون‌آميز دوستش را از پا درآورده بود، تصور نمي كرد روي تخت بيمارستان شناسايي شود.
به گزارش خبرنگار ما، دوم خرداد امسال كارآگاهان پليس آگاهي ورامين از مرگ مشكوك مرد جواني در يكي از بيمارستان‌هاي اين شهر باخبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در آنجا پي بردند «امير» - 34 ساله - با ضربه‌هاي كارد از پا درآمده است.همسر مقتول در

 

 



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : مرتضی عربي

متادون اولين‌بار در زمان جنگ جهاني دوم در كشور آلمان ساخته شد. زماني كه عرضة ترياك در اروپا به دليل آغاز جنگ جهاني دوم متوقف شد مصرف كنندگان ترياك دراروپا و خصوصاً در آلمان كه تعدادشان كم نبود با مشكل جدي مواجه شدند. در ميان مصرف كنندگان آلماني ، مقامات عاليرتبه نظامي نيز از جمله هرمان‌گورينگ (جانشين هيتلر) به چشم مي‌خوردند. شيمي دانان و شركت‌هاي داروسازي آلمان به سفارش مسئولين كشور ماده‌مخدر مصنوعي جديديي توليد كردندكه به خشخاش متكي نبود. شيمي‌دانان موفق به توليد دارويي شدند كه نه تنها مؤثر بود بلكه ماندگاري آن نيز در بدن بيشتر از ساير مواد مخدر بود.


مدت زمان تأثير هروئين در بدن حدود 2 ساعت است در نتيجه مصرف كنندگان نياز دارند كه چندين‌بار در روز از اين ماده استفاده كنند درحاليكه اين دارو ميانگين بين 24 تا 74 ساعت ، با درنظر گرفتن ميزان مصرف و سوخت و ساز بدن افراد ، تداوم دارد . نام اين دارو يا ماده مخدر مصنوعي متادون بود. با گذشت زمان متادون داروي منتخب پزشكاني شد كه سعي در درمان بيماري اعتياد و وابستگي به موادمخدر داشتند و دارند .




متادون به چه شكل استفاده مي‌شود ؟



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:18 :: نويسنده : مرتضی عربي

نفرت يعني چي؟يعني منزجر بودن از کسي يا چيزي. اما اين کافي نيست، هست ؟ممکن است تو از شيريني خامه اي متنفر باشي، اما بابت آن بي خواب نشوي.پس نفرت صرفا کافي نيست. نفرت به صورت عصبانيت بروزمي کند. براي متنفر شدن لازم است چند ماده ديگر را به محتوياتت اضافي کني قدرت :



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:7 :: نويسنده : مرتضی عربي

به گزارش فارس،‌ عصر 17 ارديبهشت سال گذشته،‌ مأموران پليس شهرستان پاكدشت از مرگ مشكوك زن جواني به نام نازي در يك بيمارستان باخبر شدند.
مأموران بعد از حضور در بيمارستان متوجه شدند اين زن كه دچار ضربه مغزي شده بود، توسط شوهرش به بيمارستان منتقل شده و شوهر وي مدعي شده كه او را در جريان درگيري با چوب زده است.
شوهر نازي به نام سامان،



ادامه مطلب ...
 
سه شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 11:27 :: نويسنده : مرتضی عربي

آشپرخانه های" محله‌های جنوبی شهر تهران همین چند سال پیش در روزهایی نه چندان دور بوی غذاهای محلی و خانگی را می‌داد که مردان خانه با تنگدستی و کار سخت، مواد غذایی آن را فراهم می‌کردند و زنان خانه با کمی اضافه کردن آب به خورشت خود شکم بچه هایشان را سیر می‌کردند اما امروز همین خانه‌ها محلی شده برای مردانی که ماده مخدری به نام "شیشه" تولید می‌کنند و زنان و کودکانی که آن‌ها را توزیع می‌کنند.

«شیشه به دلیل مصرف داخلی و



ادامه مطلب ...
 
پنج شنبه 5 خرداد 1390برچسب:, :: 14:21 :: نويسنده : مرتضی عربي

 

مردي كه اعتياد شديدي به شيشه دارد، پس از قتل همسرش و رها كردن جسد در جنگل‌هاي عباس‌آباد، روز گذشته با شكايت دخترش بازداشت شد.

به گزارش «جام‌جم»، در يكي از روزهاي دي‌ماه سال گذشته دختر جواني با حضور در كلانتري 128 تهران‌نو با ارائه شكايتي گفت: از مدتي پيش من و برادرم به خاطر اعتياد و اذيت هاي پدرمان، خانه را ترك كرديم و از مادر خود اطلاعي نداريم. وقتي سراغ مادرمان را گرفتيم، پدرمان گفت او براي ديدن خانواده‌اش به شهرستان رفته است.
شاكي افزود: پس از تماس با والدين مادرم، آنها عنوان كردند هيچ خبري از فرزندشان ندارند.
با شكايت دختر جوان، پرونده‌اي در اين ارتباط تشكيل و با دستور داديار رضوانفر در شعبه 4 دادياري دادسراي جنايي به پايگاه ششم پليس آگاهي ارسال شد.
با شروع مرحله دوم تحقيقات، دختر شاكي به كارآگاهان پليس گفت: از يك سال پيش، پدرم به خاطر مصرف شديد شيشه، دچار مشكلات شديد روحي و رواني شد و من و برادرم از ترس جانمان، خانه را ترك كرديم و اين مدت از مادرم خبري نداشتيم.
شاكي افزود: در اين مدت چندين بار از پدرمان سراغ مادرمان را گرفتيم اما او هر بار عنوان مي‌كرد، مادرتان براي ديدن والدينش به شهرستان رفته است اما احتمال مي‌دهم او مادرم را كشته باشد؛ زيرا بارها در برابر اصرارهاي ما گفته كه زنم را كشته‌ام.
دستگيري و اعتراف
درپي اين اظهارات، پرونده از شعبه 4 دادياري به شعبه 5 بازپرسي دادسراي جنايي انتقال يافت و با دستور بازداشت پدر خانواده، ماموران او را در محل سكونتش دستگير و در بازرسي از خانه، مقاديري مواد مخدر (شيشه)‌ كشف و ضبط كردند.
متهم با انتقال به پليس آگاهي ابتدا عنوان كرد همسرش به دلايل نامعلومي خانه را ترك كرده است، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و راز جنايت را فاش كرد.
متهم گفت: شب حادثه در يكي از روزهاي دي‌ماه با همسرم درگير شدم و براي ترساندن او، جلوي دهانش را گرفتم و دست‌هايش را بستم اما بعد از ساعتي، متوجه شدم او نفس نمي‌كشد.متهم اضافه كرد: روز بعد وقتي هوا تاريك شد، جنازه را درون خودرو گذاشتم ، به سمت جاده چالوس حركت كردم و جسد را در جنگل‌هاي عباس‌آباد كلاردشت از دره‌اي پايين انداختم و به تهران بازگشتم.
در پي اين اعترافات، كارآگاهان اداره 10 پليس آگاهي با نيابت قضايي و با همكاري عوامل انتظامي به جستجو در منطقه پرداختند و موفق به كشف بقاياي جسد شدند.
با دستور قضايي مبني بر بازداشت موقت، تحقيق از مرد متهم ادامه دارد.
 

 
دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 16:25 :: نويسنده : مرتضی عربي