راه‌اندازی سامانه بانک اطلاعات اشتغال معتادان بهبود یافته
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 45
بازدید ماه : 368
بازدید کل : 80659
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 4 مهر 1390برچسب:, :: 15:19 :: نويسنده : مرتضی عربي

فرهاد اقطار، مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به جدا سازی دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از حوزه پیشگیری از معلولیت‌ها اظهار داشت: این اقدام منجر به خدمات رسانی بهتر در حوزه درمان و پیشگری به گروه هدف سازمان خواهد شد.

وی تصریح کرد: با تغییراتی که انجام شده است از این پس دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور مستقیماً زیر نظر ریس سازمان فعالیت خواهد کرد.

اقطار ادامه داد: خوشبختانه با حمایت سازمان بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر اعتبارات خوبی در سال جاری برای درمان و بهبود معتادان در نظر گرفته شده است.

مدیرکل دفتر پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از طرف ستاد مبارزه با مواد مخدر، در حوزه درمان 4 میلیارد تومان و در حوزه پیشگیری حدود 2 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی بیان داشت: در کنار اعتبارات ستاد مبارزه با مواد مخدر ، سازمان بهزیستی کشور نیز اعتبار ویژه‌ای برای درمان معتادان در نظر گرفته است که این اعتبار حدود 2 میلیارد تومان است.

اقطار به آمادگی سازمان بهزیستی جهت صدور مجوز های رسمی به مراکز درمانی جهت درمان معتادن خبر داد و گفت: با دستور رئیس سازمان بهزیستی قرار شده است بهزیستی در صدور مجوز همکاری‌های لازم را با مراکز درمانی داشته باشد و چنانچه مرکزی دارای تمامی شرایط و استانداردهای لازم باشد مجوز دریافت خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: