مواد مخدر مرا تا حد حيوان پست كرد
موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 371
بازدید کل : 80662
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:, :: 11:7 :: نويسنده : مرتضی عربي

 بعد از بازداشت مدعي شد روز حادثه به خانه آمدم و بر سر بيكاري من، با همسرم درگير شدم كه در جريان اين درگيري با چوب به سر او زدم كه در نهايت فوت كرد.
با پذيرفتن اتهام قتل از سوي سامان، قرار مجرميت وي به اتهام قتل عمد از سوي دادسراي جنايي صادر و پرونده براي رسيدگي به دادگاه كيفري استان تهران ارسال شد.
جلسه محاكمه صبح امروز در شعبه 113 و به رياست قاضي محمدسلطان همتيار برگزار شد. شفيعي، نماينده دادستان با اشاره به مدارك موجود در پرونده خواستار مجازات متهم شد. اولياي‌دم خواسته خود را قصاص متهم عنوان كردند.
در ادامه جلسه متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام را قبول دارد گفت: بيرون از خانه شيشه مصرف كرده بودم. وقتي به خانه آمدم با نازي بر سر بيكاري، رفيق‌بازي و اعتياد من درگير شدم. اصلاً متوجه رفتار خودم نبودم و با چوب ضربه‌اي به سرش زدم كه به شدت خونريزي كرد.با روسري سرش را بستم. با هم حدود 2 ساعت صحبت كرديم و او از من خواست اعتيادم را ترك كنم و دوباره سر كار بروم. به من گفت خوابم مي‌آيد؛ حدود دو ساعت خوابيد ولي بعد از آن هركاري كردم بيدار نشد و به خواب ابدي رفت.
قاضي همتيار با بيان اينكه متهم تناقض‌گويي مي‌كند به نظريه پزشكي قانوني مبني بر اينكه در تمام بدن مقتول آثار ضرب و شتم به طور گسترده وجود دارد و احتمال خفگي هم وجود دارد اشاره كرد كه متهم در واكنش به اين اظهارات پذيرفت كه با چوب به جان همسرش افتاده است.
متهم با بيان اينكه يك روز كار مي‌كردم ولي 10 روز بيكار بودم، گفت: خرج زندگي را از پدرم و پدر نازي مي‌گرفتم و فقط براي هزينه تهيه شيشه، ماهيانه 300 هزار تومان از پدرم دريافت مي‌كردم.
وي افزود: موادمخدر همه‌چيزم را از من گرفت. همسرم نه‌تنها مشكلي نداشت بلكه برايم حكم مادر و سرپرست را هم داشت ولي به خاطر توهم شيشه او را حتي در حال قرآن خواندن هم مي‌زدم. با پول حلال خانه، مغازه و ماشين خريدم اما از زماني كه به دام اعتياد افتادم تمام زندگيم را از دست دادم و تا حد يك حيوان پست شدم.
بعد از اظهارات متهم،‌ قاضي همتيار ختم جلسه را اعلام و صدور حكم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موكول كرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: