موسسه تحول,زندگی,امید
مرکز اقامتی سم زدایی میان مدت مصرف کنندگان مواد مخدر و محرک
درباره وبلاگ


موسسه تحول,زندگی,امید با تمام وجود و در نهایت افتخار آمادگی دارد در زمینه مشاوره و بستری و درمان عزیزان در عذاب شما خدمتی صادقانه ارائه دهد.. تلفن جهت مشاوره: ــــ09127339160 ابراهیم ابراهیمی

پيوندها
کرونا - سالنامه سلامت
عـکس و مطالب توپ
کمک به نیازمندان ایران زمین
Shad90
خودروهاي رويايي
صد در صد داغ
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان موسسه تولدی نو و آدرس tavalodinow.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 115
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 440
بازدید کل : 80731
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1



نويسندگان
مرتضی عربي

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 9:28 :: نويسنده : مرتضی عربي

معتادم حرفی بزنم که او را برنجاند وباعث شود دوباره خانه را ترک کند چطور میتوانستم خودم را آرام نشان دهم .نمیتوانستم قطع وابستگی را تجربه کنم.
وقتی از معتادم قطع وابستگی میکنم دیگر در قبال رفتار وسلامتش احساس مسئولیت نمیکنم.
در نارانان یاد گرفتم که اعتیاد یک بیماری است واین آشفتگی ها هم پیامد این بیماری است وتقصیر من نیست !من باعث این بیماری نبوده ام ٬نمیتوانم آن را کنترل کنم ونمیتوانم آن را درمان کنم .من دایماْ احساس گناه واحساس مسئولیت میکردم واین مرا آزار میداد .با تمرین قطع وابستگی را یاد گرفتم که میتوانم از این احساسات آزار دهنده رهایی یابم.
راه رفتن روی لبه ی تیغ کف پای ما را زخم میکند ٬زندگی کردن با یک معتاد هم باعث زخمی شدن فکر ما میشود وهمیشه با استرس واضطراب همراه است .به عقیده من معتادم مثال واضح همان لبه تیغ است وقطع وابستگی مانند طناب نجاتی است که پیش روی ما قرار گرفته من هم از این طناب نجات کمک میگیرم تا به سلامت از لبه تیغ عبور کنم .اما کمک گرفتن از این طناب کار راحتی نیست وتمرین زیادی میخواهد .اوایل مطمئن بودم که اشتباهاتی دارم ٬بسیارپیش می آمد که لبه تیغ پاهایم را زخمی میکرد اما میدانستم که اگر بیشتر تمرین کنم بالاخره یاد میگیرم که چطور از طناب نجات کمک گیرم وسر انجام به هدفم دست یابم. باید آنقدر تمرین کنم تا قطع وابستگی را یاد گیرم.

 

یاد آوری امروز:زندگی با یک مصرف کننده عوارضی در پی دارد مثل آشفتگی٬ترس ومسئولیت پذیری افراطی ٬قطع وا بستگی ابزار خوبی برای رهایی از این عوارض است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: